ДНЗ№9 "Барвінок"

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Як Ви оцінюєте роботу нашого закладу?
Всього відповідей: 79
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

 

 Результати проведення моніторингу якості освіти в закладі

   Відповідно до  статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами та доповненнями), на виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, плану роботи закладу та з метою забезпечення належного рівня сформованості основних компетенцій дітей проведено вивчення рівня засвоєння дітьми програмових вимог.

   У зв’язку із карантином аналіз освітнього процесу здійснювався за результатами відвідування занять, спостережень, бесід з дітьми, аналізу продуктів діяльності дітей, планування освітньої роботи, впродовж вересня 2019 року по березень 2020 року.

    Як показали результати вивчення, робота педагогів закладу спрямована на виконання вимог Державного стандарту дошкільної освіти та якісне засвоєння дітьми вимог програми «Українське дошкілля».

     Результати вивчення показали, що належна увага приділяється освітній лінії «Особистість дитини», при плануванні занять з фізичної культури враховується стан здоров’я кожної дитини, рівень її фізичного розвитку, здійснюється медичний контроль. Вихователі усіх груп систематично проводять фізкультурно-оздоровчі заходи та гартувальні процедури, використовуючи килимки для попередження плоскостопості, масажні рукавички, спортивний інвентар. І, як наслідок, вивчення стану здоров’я і фізичного розвитку дітей свідчить, що  89% дошкільників входять в основну групу здоров’я, 10 дітей - до підготовчої групи, 3 дитини - до спецгрупи. На диспансерному обліку перебувають 13 дітей. Індекс здоров’я вихованців закладу за 2019-2020 навчальний рік становить 86%.

    З метою оволодіння дітьми руховими навичками та вміннями, вихователі використовують ранкову та коригуючу гімнастику, рухливі ігри, заняття з фізичної культури, оздоровчі хвилинки, ігри на розвиток психомоторики. Внаслідок цього, вихованці 1 молодшої групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В.) виконують різноманітні вправи з ходьби, бігу,  стрибків, киданні, пробігають між двома лініями, перелазять через колоду, підлізають під мотузку, дугу, пролізають в обруч  та орієнтуються в просторі.  Діти 2 молодшої групи «Котигорошко» (вихователі Співаковська О.С., Ребекевша Т.М.) знають техніку виконання стрибків, енергійно відштовхуються обома ногами ї намагаються м’яко приземлитися, прагнуть виконувати рухові дії  правильно і гарно. Дошкільнята 2 молодшої групи «Живчик» (вихователі Гетнаревич О.І., Славецька Є.О.)  охоче займаються фізичними вправами, із задоволенням беруть участь у різних організаційних формах роботи з фізичного виховання. Дошкільники 5-го року життя (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) правильно виконують загальнорозвиваючі вправи, легко та ритмічно бігають, володіють різними видами бігу, стрибають з місця, відштовхуючись обома ногами, повзають по гімнастичній лаві. Спостереження за проведенням занять в старшій  групі «Ромашка» (вихователі Гаврилюк Л.П., Гемська Ю.В.) свідчить, що діти  володіють навичками основних рухів (ходьба, біг, стрибки, лазіння, кидання), самостійно їздять на велосипеді, самокаті. А, дошкільнята старшої групи «Сонечко» (вихователі Кошель Г.П., Гемська Ю.В.)  добре оволоділи руховими вміннями та навичками.

    Належна увага приділена питанню щодо формування у дітей безпечних навичок та умінь.

Так, діти 1 молодшої групи визначають і правильно називають частини тіла та показують їх, знають правила безпечної поведінки, Діти 2-х молодших груп «Котигорошко» та «Живчик» мають уявлення про свій організм, різні частини тіла, розуміють чому необхідно дотримуватися норм особистої гігієни, знають елементарні правила поведінки на дорозі, мають уявлення про дію світлофора, призначення пішохідного світлофору. Дошкільнята  середньої групи «Бджілка» мають уявлення про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях («Як вийти із задимленого приміщення?», «Пожежогасіння в природі» тощо). Результати спостереження за старшими дошкільниками групи «Ромашка» (вихователі Гаврилюк Л.П., Гемська Ю.В.)  показали, що діти знають елементарні навички самозбереження власного життя, відповідні знання, уміння та практичні навички поводження у випадку екстремальних ситуацій: як заспокоїти себе у стресових ситуаціях, вимірювати частоту пульсу, затримувати дихання під час задимлення в приміщені та раптового занурення у воду. Спостереження за дітьми групи «Сонечко» (вихователі Кошель Г.П., Гемська Ю.В.) показали, що діти добре орієнтуються в номерах екстрених служб, називають своє ім’я, прізвище, вулицю, номер будинку і квартири, знають правила поведінки у транспорті, дотримуються правил безпечного поводження з незнайомими людьми.

   Як показав аналіз організованої навчальної діяльності, планування освітньої роботи, значна увага приділяється освітній лінії «Дитина в соціумі». Педагоги усіх вікових груп виховують морально-духовні цінності у дітей засобами українознавства, правової культури, художнього слова. Вихователі  постійно оновлюють ігротеки іграми народознавчого змісту («Українські символи», «Українське подвір’я», «Український віночок»), доповнюють куточки українознавства вишиваними речами (хустками, рушниками, серветками), писанками, фотографіями та літературою українських письменників та поетів, різновидами театрів за українськими народними казками, а музичний керівник на протязі року проводить народні календарно обрядові свята.  З метою формування патріотичних почуттів, вихователі усіх груп використовують рідну мову, усну народну творчість, народні іграшки та ігри, народні звичаї, обряди, символи. Для формування у дітей основ духовно-моральних якостей педагоги постійно добирають інтерактивні методи: розповідь, бесіду, морально-етичні завдання, «ситуації успіху», «метод мікрофону», розгляд ілюстрацій, вправи та ігри з налагодження соціальних стосунків. Створено умови для емоційного благополуччя дітей, уявлення про зміст емоційних станів людини, що допомагає дітям спілкуватися один з одним, адекватно діяти в різних ситуаціях. Так, діти групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В.)  проявляють дружні стосунки з дітьми у іграх, праці, діляться іграшками, малята вживають слова: «будь ласка», «прошу», «дякую», «вибачте»,  ввічливо вітаються та прощаються.  У другій молодшій групі «Котигорошко» (вихователі Співаковська О.С., Ребекевша Т.М.) діти розуміють поняття «добре – погано», мають знання про українську оселю, предмети вжитку, знають назви українського одягу, знають правила поводження з книгою.  Діти групи «Живчик» (вихователі Гетнаревич О.І., Славецька Є.О.)  добре знають та називають членів сім’ї, родини, уміють спокійно гратися один з одним, вступати у спілкування з приводу іграшок, ігрових дій, знають деякі народні потішки, забавлянки. Дошкільнята 5-го року життя групи «Бджілка» (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) мають знання про родину, сім’ю, пояснюють своє місце й обов’язки в ній, називають своє місце в родині, дотримуються елементарних правил культури спілкування з дорослими та однолітками, орієнтуються в народних традиціях, обрядах. Вихованці старшої   групи «Сонечко» (вихователі Кошель Г.П., Гемська Ю.В.) дотримуються норм культури спілкування між однолітками,  дорослими та можуть оцінити вчинки з позиції «добре-погано», розуміють, що Україна є Батьківщиною, що в українців є своя мова, звичаї та традиції,  називає свою повну адресу. Результати відвіданих занять у групі «Ромашка» (вихователі Гаврилюк Л.П., Гемська Ю.В.) показали, що у дітей добре сформовані морально-вольові якості: організованість, самостійність у поведінці, стосунках і спільній діяльності, відповідальність і наполегливість у досягненні спільної мети, дошкільнята орієнтуються у соціальному середовищі (сім’я, родина, рід,  дошкільний навчальний заклад, школа, місто, країна), ініціюють дружні стосунки з тими, кому симпатизують та схильні до міжособистісного спілкування.

      Належна увага приділяється освітній лінії «Дитина у природному довкіллі». З метою формування у дітей природничих знань, педагогами усіх вікових груп проводяться тематичні та комплексні заняття, інтегровані дні, екологічні акції, ігри-заняття, дослідницько-пошукова діяльність. Для активізації діяльності на заняттях з ознайомлення з природнім довкіллям використовуються різні методи та прийоми: спостереження, розповіді, бесіди, уявні подорожі, дидактичні ігри.   Тому, у дітей першої молодшої групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В.) сформовані навички садіння цибулі у стаканчики, орієнтуються в умовах для росту рослин, що відбувається з ними, розпізнають диких і свійських тварин, повадки та їх дитинчат, розповідають про найпоширеніші явища в природі (світить сонечко, іде дощ, дме сильний вітер).  Вихованці  другої молодшої групи «Живчик» (вихователі Гетнаревич О.І., Славецька Є.О.) називають диких і свійських тварин, птахів, пори року і визначають їх характерні особливості. Діти групи «Котигорошко» (вихователі Співаковська О.С., Ребекевша Т.М.) визначають стан погоди (іде дощ, сніг; дме вітер, світить сонце), властивості води, снігу. Діти середньої групи «Бджілка» (Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) класифікують овочі та фрукти. В старших групах значна увага приділена формуванню екологічних понять у дошкільників, практичних навичок екологічної культури поведінки, іграм з природнім матеріалом (піском, водою,грунтом), праці та спостереженням в природі, облаштуванню городів на підвіконні. Внаслідок цього,  вихованці групи «Ромашка» та «Сонечко» (вихователі Гаврилюк Л.П., Кошель Г.П., Гемська Ю.В.) розрізняють сезонні зміни в природі, називають властивості об’єктів неживої природи. Діти  групи «Ромашка» мають уявлення про Космос, Сонячну систему, називають тварин Півночі і Півдня. 

      Реалізація освітньої лінії «Дитина у світі культури» здійснюється під час образотворчої, літературної та театралізованої діяльності. Педагоги усіх груп  навчають дітей прийомам зображення предметів за допомогою ліній і форм на заняттях з малювання, звертають увагу на різні контури предметів, вчать користуватися традиційним та нетрадиційним  художнім матеріалом: фарбами, олівцями, фломастерами, крейдою, штампами, дисками, пляшками, стрічками та ватними дисками. Внаслідок цього, дошкільнята використовують різні прийоми малювання, ліплення, аплікації,  дотримуються характерних особливостей та будови зображувальних предметів. Малята групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В.) вміють користуватися пензликом, глиною, наносити плями і мазки, правильно тримати олівець, викладати елементарні аплікації з геометричних форм, безпечно поводитись з матеріалом, емоційно сприймають театралізовані вистави. Аналіз занять з освітньої лінії «Дитина у світі культури» засвідчив, що вихователь другої молодшої групи Співаковська О.С. постійно використовує нетрадиційні методи і прийоми зображувальної діяльності, тому її вихованці знають назву матеріалів та інструментів для художньої роботи, намагаються виконувати завдання різної складності, використовуючи запропоновані нетрадиційні матеріали для малювання, беруть участь в інсценуванні художніх творів, майже всі діти вміють працювати з пазлами та складати конструктор. Вихованці середньої групи «Бджілка» (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) розуміють текст твору та оцінюють поведінку героїв, уміють інсценізувати знайомі твори, казки та зображувати предмети різної форми, працювати з різними конструкторами. Належна увага приділяється реалізації освітньої лінії «Дитина у світі культури» в старших групах. Вихователі дітей 6-го року життя Гаврилюк Л.П., Кошель Г.П., Гемська Ю.В. ознайомлюють дітей із творами митців (натюрмортом, живописом), з предметами українського декоративно-вжиткового мистецтва (керамічною іграшкою, вишивкою, писанками). Гарних результатів з малювання досягли вихованці  групи «Ромашка» (вихователь Гаврилюк Л.П.), діти вдало використовують кольорову гаму, охайно зафарбовують предмети фарбою, передають пропорції в сюжетному малюванні, намагаються досягти у роботі високих результатів, самостійно добирають потрібний матеріал та виявляють художній смак.

    Аналіз відвіданих занять на протязі навчального року показує, що проводиться змістовна робота з освітньої лінії «Мовлення дитини». Педагогами закладу створені  належні умови для мовленнєвого розвитку дітей (розроблені різноманітні дидактичні ігри, посібники,  створені осередки книги).  Систематично проводяться мовленнєві заняття (тематичні, комплексні, інтегровані); під час різних режимних моментів використовуються дидактичні ігри, ігрові ситуації з розвитку фонематичного слуху, правильної звуковимови («Живий звук», «Звукові будиночки», «Ланцюжок слів на певний звук» тощо). З метою покращення мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку, вихователі використовують мнемотехніку Г.Чепурного, коректурні таблиці Н.Гавриш, опорні схеми, серії картинок, плакати, предметно-графічні схеми. І, як наслідок, малята групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В.) вміють складати речення за картинкою, вживають дієслова у наказовому способі з відтінками лагідності, ввічливості, за допомогою запитань дорослого відтворюють зміст казки, оповідання, сюжетної картинки. Вихованці другої молодшої групи «Котигорошко» (вихователі Співаковська О.С., Ребекевша Т.М.) вміють переказувати знайомі казки за мнемотаблицями, разом із дорослим складають описові розповіді з 3-4 речень про зображення на картинці, називають перший звук у слові. Діти  групи «Живчик» вихователі (Гетнаревич О.І., Славецька Є.О.) чітко відповідають на запитання за змістом сюжетних та предметних картинок, за допомогою запитань переказують добре знайомі казки.   Дошкільнята 5-го року життя групи «Бджілка» (вихователь Остапчук І.Л.) складають описові розповіді, використовуючи образні вирази, порівняння, будують речення різного типу, визначають перший і останній звук у слові.  Діти старшої групи «Сонечко» (вихователі Кошель Г.П., Гемська Ю.В.) складають речення із запропонованим словом, диференціюють поняття: «речення», «слово», «склад», «звук», придумують казки за початком або закінченням розповіді вихователя. 

   Високих результатів з мовленнєвого розвитку досягнуто в групі «Ромашка» (вихователь Гаврилюк Л.П).  Так, її вихованці оволоділи звуковою культурою мовлення, підтримують запропонований діалог відповідно до теми, підбирають спільнокореневі слова, складають складні речення за схемою.

    Належна увага приділяється формуванню у дітей сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції. Для заохочення дітей до пізнавальної діяльності вихователі використовують ігрові методи, інформаційно-цифрові технології, мотиваційні ситуації, сюжетні заняття, практичні завдання. І як наслідок, малята 1 молодшої групи (вихователь Шемчук Н.В.) визначають колір та  форму предметів, групують їх за величиною, розуміють поняття «високо-низько», «вгору-вниз», складає предмети в порядку зменшення. Діти груп «Котигорошко» та «Живчик»  (вихователі Співаковська О. С. Гетнаревич О.І., Славецька Є.О.) лічать в межах «5», розрізняють і називають геометричні фігури. Діти групи «Котигорошко»  розрізняють  праву і ліву руку, називають частини доби, усі порівнюють та добирають контрастні за величиною предмети. Дошкільнята 5-го року життя групи «Бджілка» (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) знають геометричні площинні та об’ємні фігури, форму, колір, величину, цифри в межах «5»,  орієнтуються в просторі та розрізняють частини доби, переміщуються у просторі за заданим напрямком.  Вихованці старшої групи «Ромашка» (вихователі Гаврилюк Л.П., Гемська Ю.В.) лічать кількісною та порядковою лічбою, визначають суміжні числа та склад числа, вміють складати та розв’язувати елементарні (прості) задачі та приклади на додавання та віднімання в межах десяти, орієнтуються в структурі задачі.  Діти старшої  групи «Сонечко» (вихователь Кошель Г.П.)  називають геометричні фігури та знаходять їх у навколишньому середовищі, розрізняють частини доби, переміщують зображення предметів за заданим напрямком, порівнюють суміжні числа, збільшують та зменшують на 1.

  Як показав аналіз вивчення ігрової діяльності протягом навчального року,  значна увага приділяється освітній лінії «Гра дитини». З метою формування у дітей ігрової компетентності, педагогами усіх вікових груп проводяться різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно рольові, конструкторсько-будівельні ігри. Вихователі  постійно оновлюють ігротеки іграми різного змісту. Так,  малята І молодшої групи «Капітошка» (вихователь Шемчук Н.В) охоче беруть участь у руховій діяльності, активно маніпулюють з предметами та іграшками, знають їх особливості та функції, охоче діляться іграшками з іншими дітьми. Діти груп «Котигорошко» та «Живчик» (вихователі Співаковська О. С. Гетнаревич О.І., Славецька Є.О., Ребекевша Т.М.) у спільних іграх дотримуються правил моральних норм поведінки та розуміють що існують різні види ігор для хлопчиків, для дівчаток, так і спільні, починають розрізняти різні види іграшок. Діти 5-го року життя групи «Бджілка» (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) часто виявляють бажання самостійно обирати тему гри, задумувати сюжет. Під час ігор-драматизацій відтворюють сюжети добре знайомих улюблених казок, інтонаційно передають мову героїв. Вихователі  старших груп «Ромашка» та «Сонечко» Гаврилюк Л.П., Кошель Г.П., Гемська Ю.В. часто використовують проблемні ситуації, вводять в зміст життя і діяльності театралізовані ігри, що сприяють активізації освітнього процесу  і тим самим  збагачується зміст самих дитячих ігор. Як наслідок, дошкільнята під час ігор намагаються стримувати агресію, уникати суперечки; вміють розрізняти, називати різні види іграшок (із соломи, трави, тканини, дерев’яні, глиняні, керамічні); під час конструктивно-будівельних ігор будують різні конструкції, обговорюють їх між собою.

    Аналіз роботи щодо організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами (ООП) закладу свідчить, що вона здійснювалась відповідно чинних нормативних документів. Протягом 2019-2020 н.р. заклад відвідувало 3 дитини з ООП. У закладі видано накази щодо організації роботи з ними, організовано роботу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП та затверджено її Положення.  Керівником Команди супроводу  було складено план дій щодо впровадження інклюзивної освіти у закладі на 2019-2020 н.р., налагоджено спільну роботу з батьками та педагогами міського інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ). Задля забезпечення розвитку і соціалізації  дітей з ООП, індивідуалізації  освітнього процесу у закладі, на основі комплексної оцінки та рекомендацій фахівців ІРЦ команда супроводу дітей склала індивідуальні програми розвитку на рік та індивідуальні навчальні плани за програмою «Українське дошкілля» та Комплексною програмою розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт». У програмах індивідуального розвитку, фахівцями було узагальнено інформацію за результатами проведеного вивчення та рекомендацій стосовно врахування індивідуальних особливостей кожної дитини з ООП в освітньому просторі та взаємодії з оточенням. Індивідуальні програми розвитку  були погодженні з батьками дітей з ООП та затверджені фахівцями з ІРЦ і педагогами, які входять до команди супроводу дітей, на засіданні. Під керівництвом керівника команди психолого-педагогічного супроводу, учасники команди здійснювали моніторинг досягнень дітей,  реалізації ІПР, готували висновки про ефективність стратегій, програм, які застосовуються у роботі з дітьми з ООП.

      З метою забезпечення цілісного входження дітей з ООП в освітній простір закладу було створене інклюзивне розвивальне середовище яке сприяє потребам, можливостям і  гармонійному розвитку особистості. Так, придбано столик та ігрове обладнання для розвитку дрібної моторику рук за сприяння БФ «Зміцнення громад», практичним психологом виготовлені картки РЕSС, за допомогою яких діти вчаться спілкуванню, у них відбувається процес  розширення словникового запасу. Для покращення пізнавальних процесів, створена підбірка  тематичних папок з різним дидактичним матеріалом. З метою сенсорного розвитку та розвитку дрібної моторики рук дітей з ООП використовувалися «Кольорові палички» К’юзенера та «Логічні блоки» Дьєнеша. В психологічний кабінет придбано кольорові ґудзики, прищіпки, м’ячики, шнурівки, втулочки. Вихователь інклюзивної групи Кошель Г.П. виготовила бізіборд. Кабінет психолога забезпечений комп’ютерним обладнанням для передачі, обробки та зберігання інформації про дітей з ООП.Внаслідок цієї роботи діти з особливими освітніми потребами змогли бути повноправними учасниками освітнього процесу.

З метою психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії з дитиною з ООП проведено круглий стіл на тему: «Психолого-педагогічний супровід дітей з ООС, які потребують корекції у спілкуванні», тренінгові заняття, консультації, семінари, зміст яких спрямований на подолання упередженого ставлення до дітей з ООП, як з боку дітей так і з боку  вихователів, батьків, представників адміністрації закладу.

Разом з тим існує ряд недоліків, які необхідно усунути.

          Недостатня увага приділенаосвітній лінії «Мовлення дитини».  Відвідування та аналіз занять з мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку засвідчив низький рівень формування у них звукової культури мови. 40% дітей закладу не повністю оволоділи чіткою вимовою всіх звуків рідної мови  відповідно до орфоепічних норм,  30% дітей не мають навичок звукового аналізу слів. Так, діти середньої групи «Бджілка» (вихователі Остапчук І.Л., Ребекевша Т.М.) не вміють визначати останній звук у словах, діти старшої групи «Сонечко» (вихователі Кошель Г.П., Гемська Ю.В.) – робити аналіз 4-5-тизвукових слів, визначати наголошений склад. У 10  дошкільників обох старших  груп спостерігається порушення звуковимови. Це свідчить про те, що вихователі не систематично використовують  сучасні методи формування мовленнєвих умінь та навичок ( ігрові ситуації, "звукові" будиночки, казки про звуки), проводять індивідуальну роботу з дітьми із порушенням звуковимови. Потребує покращення робота щодо розвитку зв'язного мовлення  в старшій групі «Сонечко» (вихователі  Кошель Г.П., Гемська Ю.В.). Майже 30% дітей-шестирічок не вміють узгоджувати  іменники з числівниками під час лічби, у них виникають труднощі  при складанні описових розповідей  та використанні різних форм вітання та прощання,  висловлюванні  компліментів. Більша половина дітей не використовують під час опису іграшок означення, порівняння, метафори, синоніми, омоніми, у розповідях переважають іменники та дієслова,  прості неповні речення. Педагоги не систематично планують та проводять  дидактичні ігри на виразність мовлення, ігри-драматизації та театралізовану діяльність, тому дошкільники мають низький рівень виразності мовлення.

        Потребує удосконаленню питання щодо організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП), зокрема, щодо створення спеціальних умов для дітей з ООП, введення їх до загальноосвітнього простору закладу, формування компетентності педагогів про правильне психолого-педагогічне вивчення особистості цих дітей. Аналіз відвіданих режимних процесів у інклюзивній групі показав, що вихователі не завжди організовують та забезпечують оптимальні умови виховання та навчання, проводять такі форми роботи,  які б залучали дітей з ООП до діяльності. Планування освітньої роботи з дітьми свідчить, що педагоги інклюзивної групи не завжди планують завдання, які відповідають розвитку дитини з особливими освітніми потребами.Внаслідок чого, діти з ООП не завжди задіяні у різних видах діяльності впродовж всіх режимних моментів в ЗДО.

      Вимагає удосконалення питання щодо забезпечення діяльнісного підходу в процесі екологічного виховання дітей дошкільного віку.Так, не повністю використовується педагогами розвивальне природниче середовище закладу. Зокрема, праця дітей на городі, квітниках, дослідницька діяльність на метеорологічній ділянці. Потребує доповненню оснащення куточків природи, лабораторій для пошуково-дослідницької й експериментальної діяльності дошкільників паспортами рослин, колекціями природного матеріалу, книжками-саморобками про природу, дидактичними матеріалами. Недостатня увага приділена сучасним формам організації дитячої діяльності природничого характеру (дитячим проєктам, пошуковій діяльності, квест-іграм тощо), інноваційним педагогічним технологіям. В результаті, рівень сформованості природничої компетентності дошкільників у 2 молодшій групі «Котигорошко», середній групі «Бджілка» та старшій групі «Сонечко» (вихователі Ребекевша Т.М., Гемська Ю.В.)  не повністю відповідає програмовим вимогам.

 

 

 

Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Полубоярова,7,
тел./ф.:(03840)3-33-63,

e-mail:dnz9sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №9 "Барвінок" © 2021